مدلسازی فرایند پارک فناوری پردیس
پارک فناوری پردیس به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگترین پارک فناوری کشور با مجوز شورای گسترش آموزش عالی در سال ۱۳۸۴ در زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری و با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی – پژوهشی کشور با هدف تجاری‌سازی دستاوردهای فناوران و ایجاد بستر مناسب برای رشد فناوری و توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان تاسیس شد.
به عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تاکنون بیش از ۲۴۰ واحد فناور دانش‌بنیان از بین بیش از ۱۹۰۰ متقاضی در حوزه‌های فناوری‌های پیشرفته همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیست‌فناوری، فناوری نانو، مواد جدید، مکانیک و اتوماسیون به عضویت پذیرفته شده و این واحدهای فناور توانسته‌اند مراکز تحقیق یا دفاتر طراحی و مهندسی خود را در پارک فناوری پردیس ایجاد و مستقر نمایند.

در این پروژه تیم جهان مدیر به شناسایی، طراحی، تحلیل و بهبود فرایندهای پرداخته و سند تحلیل و طراحی را جهت مکانیزاسیون فرایندهای مرتبط در بستر bpms آماده نمود.

سند تحلیل و طراحی سندی جهت تبادل میان مدلسازی (تحلیلگر) و پیاده سازی (bpms کار) است تا پیاده سازی بدون نیاز به مصاحبه و جمع آوری اطلاعات بتواند فرایند را در bpms ساخته و اجرا کند. در این سند جزئیات کامل از جمله ظاهر فرم، نوع فیلدها و شرح آنها، نقش ها، قوانین کسب و کار و … و هر آنچه جهت پیاده سازی در بستر bpms لامز است بیان می شود.


در قرارداد ارائه خدمات مشاوره فرایندها به پارک فناوری پردیس، خدمات صورت گرفته به شرح زیر اعلام می‌شود:

  1. تدوین منشور پروژه
  2. تشکیل کارگروه
  3. تشکیل کمیته مدیریت فرایندها
  4. دستورالعمل و روش اجرایی توسعه سیستم‌های مبتنی بر فرایند و تدوین روش اجرایی و دستورالعمل و استانداردها در ارایه مستندات به تیم پیاده‌ساز (انتخاب و یا طراحی روش تبادل تیم تحلیل فرایندها با تیم پیاده ساز)
  5. برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار ba
  6. ارایه ملاک و شاخص‌های ارزیابی سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار (ارزیابی تکنولوژی)
  7. تدوین سند تحلیل و طراحی و شناسنامه برای بیش از ده فرایند از جمله فرایند برنامه‌ریزی سالانه، فرایند جذب و پذیرش و … بر اساس تحلیل وضع موجود و طراحی وضع مطلوب
  8. برگزاری جلسات شناسایی فرایندهای پارک در برخی واحدهای سازمانی
  9. شناسایی لیست فرایندهای موجود جایزه مصطفی
  10. ارائه لیست فرایندهای پیشنهادی جایزه مصطفی
  11. ارائه آسیب شناسایی اولیه و راهکار پیشنهادی برای مجموعه جایزه مصطفی
  12. مدلسازی بیش از ۸  فرایند

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.