مرجع تخصصی آموزش، مشاوره و استقرار مدیریت فرایند

آغاز پروژه مشاوره استقرار سیستم مدیریت فرایندها پالایش گاز بیدبلند

مدلسازی فرایند

معرفی شرکت پالایش گاز بیدبلند

دیار زرخیز خوزستان؛ شعله های روشن بخشی که نویدی بود بر پایان ظلمت و تاریکی و تاکیدی بر اینکه مردمان این دیار خاموشی را برنمی‌تابند. استان خوزستان با دارا بودن منابع عظیم گاز و نفت، وجود قطب های صنعتی پتروشیمی، منابع تولید و تبدیل انرژی، فولاد و سیمان از جمله قطب‌های اقتصادی، صنعتی و علمی ایران زمین محسوب می‌شود.
در این دیار انسان‌های زیادی درکنار هم با تلاش شبانه¬روزی این منابع طبیعی را جهت استفاده عمومی و ایجاد نشاط و طراوت زندگی به انرژی قابل استفاده تبدیل می‌کنند. از آغازکشف نفت در سال 1287 در ایران تا سال 1350 تمام گاز همراه نفت در این دیار سوزانده شده و تنها کمتر از 3 درصد آن به مصرف شهرهای اطراف می رسید .

پالایشگاه گاز بیدبلند، نخستین پالایشگاه گاز خاورمیانه، در موقعیت 18 کیلومتری شمال شرقی آغاجاری، 32 کیلومتری غرب بهبهان و 35 کیلومتری شرق میانکوه در استان خوزستان واقع شده و پس از اعلام موجودیت شرکت ملی گاز در سال 1344 در عرض 2 سال با هدف جمع آوری گازهای همراه نفت، تامین انرژی کشور و صادرات به شوروی سابق در مقابل ساخت ذوب آهن اصفهان ساخته و پس از احداث خط لوله سراسری گاز درآذرماه 1350 مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت. پالایشگاه بیدبلند روزگاری مرکز ثقل شرکت ملی گاز و تنها تامین کننده انرژی گازی کشور بوده به نحوی که مادر شرکت ملی گاز شناخته می‌شود

این پالایشگاه گاز در عمل به فرامین مقام معظم رهبری جهت توسعه توانمندی‌ و بهره وری اقتصادی، مشارکت در تولید ملّی و مانع زدایی ها گام برداشته، و بر این محور تاکنون موفّقیّت‌های مدیریتی و استراتژیکی زیادی را در کارنامه خود دارا بوده که از جمله موفّقیّت‌های سازمانی و مدیریتی شرکت می توان موارد زیر را برشمرد :

  • دریافت لوح تقدیر و تندیس برنزین ونقره ای مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت
  • دریافت تقدیرنامه پنج ستاره در حوزه تعالی سازمانی.
  • کسب لوح تقدیر و تندیس بلورین در نظام پیشنهادات.
  • دریافت تندیس برنزین و تقدیرنامه 6 ستاره مدیریت دارایی های فیزیکی.
  • کسب گواهینامه‌های استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001 ، TS 29001 و استقرار سیستم IMS .
  • کسب گواهینامه‌های مدیریت محیط زیست ISO 14001 ، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS 18001 و استقرار سیستم مدیریت استاندارد HSE – MS
  • استقرار سیستم مدیریت انرژی استاندارد

سخنی با مدیرعامل شرکت توسعه راهکار جهان مدیر

فرآیندهای سازمان مهمترین زیرساخت جهت تحقق ماموریت سازمان می باشد و مهمترین عامل در دستیابی سازمان به چشم انداز ترسیم شده و اهداف تعریف شده می باشند.
علی رغم اهمیت فراوان فرآیندهای سازمانی و توجه ویژه ای که شرکت های پیشرفته دنیا به این مهم دارند. در کشور ما این مهم تا کنون بطور شایسته مورد توجه قرار نگرفته و اکثریت پروژه های این حوزه عموما تا سطح شناسایی و ترسیم نقشه های فرآیندی و نهایتا تهیه شناسنامه فرآیند تعریف شده و تعداد بسیار کمی از پروژه ها در کشور تا مرحله مدلسازی و خودکار سازی فرآیندها پیش رفته است.
با عنایت به توضیحات فوق و برنامه بیدبلند خلیج فارس جهت پیاده سازی کامل تمامی مراحل مدیریت فرآیندهای کسب و کار (تحلیل و شناسایی، مدلسازی، بهبود و بازطراحی، پیاده سازی) جستجو جهت استفاده از خدمات شرکتهایی که در تمامی مراحل سابقه اجرایی داشته باشند آغاز و پس از بررسی شرکت توسعه راهکار جهان مدیر جهت این امر انتخاب گردید.

این شرکت دارای سابقه فعالیت در تمامی مراحل اجرای پروژه بوده و از دانش تخصصی مناسبی برخوردار است و از همه مهمتر علاوه بر انجام پروژه در گستره وسیعی از انواع کسب و کارها، سابقه همکاری با پالایشگاه های گاز را نیز در کارنامه خود دارد که از موارد حائز اهمیت می باشد.

برخی از مهمترین سازمان ها و شرکت هایی که در حوزه اجرا و مشاوره به آنها خدمت رسانی کرده ایم به شرح ذیل می باشد: شرکت پالایش گاز ایلام، شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، مپنا، فولاد هرمزگان، تراکتورسازی تبریز، افق کوروش، پارک علم و فناری پردیس، بنادر نوشهر، مینو، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، سازمان مدیریت صنعتی، سازمان بنادر و دریانوری، پژوهشگاه هوافضا، و …

عناوین خدمات ما در این پروژه:

  • تهیه، نصب و راه اندازی نرم افزار مدیریت فرآیند Bizagi
  • پشتیبانی فنی جهت کارکرد صحیح نرم افزار مدیریت فرآیند Bizagi
  • مدلسازی وضع موجود فرآیندهای منتخب همراه با آموزش عملی و کارگاهی
  • تحلیل، بازنگری، بهبود کیفی و طراحی مدل مطلوب فرآیندها (مدلسازی فرآیندها درسطح 4)
  • ساخت فرآیند در نرم افزار Bizagi و برقراری ارتباطات با سایر سیستم های نرم افزاری

با توجه به نیازمندی های سازمان ها و شرکت های ایرانی و همچنین در راستای توسعه و افزایش امکانات در نرم افزارهای BPMS ، شرکت توسعه راهکار جهان مدیر اقدام به بومی سازی و توسعه Camunda نموده است.

نرم افزار bpms کموندا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا