« شرکت نیرو فراز جنوب شرق در سال ۱۳۸۶ در جهت ایجاد بستری مناسب برای تحقق سیاست های وزارت نیرو در راستای واگذاری فعالیت های احداث، بهره برداری و نگهداری سیستم های تولید و شبکه های انتقال و فوق توزیع نیروی برق به بخش خصوصی تأسیس گردید. تلاش مدیران و متخصصین این شرکت همواره برآن است تا همگام با رشد و توسعه صنایع کشور، با استفاده از تخصص، تجربه و فن آوری برتر خدمات مطلوبی را در عرصه های مختلف این صنعت مادر ارائه نمایند.
شرکت نیرو فراز جنوب شرق با تکیه بر توانمندی های مجموعه متخصصین متعهد و اخذ مجوزهای مرتبط با فعالیت های مختلف تاکنون در سطح ملی و در زمینه های ذیل در حال فعالیت می باشد:

  1. احداث پست های و خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق
  2. بهره برداری، نگهداری و تعمیرات پست های و خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق
  3. ارائه خدمات مهندسی در زمینه های مطالعات سیستم های قدرت و انرژی های نو
  4. مدیریت انرژی

چشم انداز شرکت نیرو فراز جنوب شرق

پیشتاز در سطح ملی  با ایجاد بستری مناسب برای فعالیت ، پیشرفت، و توسعه پایدار با محوریت دانش نوین

ماموریت شرکت نیرو فراز جنوب شرق

ما براین باوریم که بیش از هرچیز در برابر کسانی که از خدمات ما استفاده می کنند مسئول هستیم و رشد و توسعه پایدار همواره در گرو دستیابی به سودی منصفانه توام با تامین منافع و رضایت ذینفعان است.
ارائه بهترین خدمات فنی و مهندسی در زمینه صنعت برق بر اساس دانش و فن آوری روز در سطح ملی از تعهد ماست، اگرچه می کوشیم هیچگاه فرصت های جهانی را هم از دست ندهیم.
ما در صددیم تا با اتکاء بر پتانسیل فزاینده و توانایی های خلاق و سازنده ی کارکنان خود که سرمایه های اصلی سازمان بشمار می آیند، بعنوان فعال بخش خصوصی در این صنعت ، تحولات قابل توجهی را در نحوه انجام خدمات و نگرش به بخش خصوصی ارائه نماییم.»

خدمات شرکت توسعه راهکار جهان مدیر در این پروژه

در این پروژه ابتدا معماری فرایندهای وضع موجود شرکت نیرو فراز جنوب شرق طراحی می‌شود. برای این موضوع جلسات مختلفی به صورت کارگاه محور برگزار می‌شود.
طی این جلسات معماری اولیه فرایندها و لیست فرایندهای شرکت نیروفراز جنوب شرق شناسایی می‌شود. این معماری مربوط به وضع موجود است و در مراحل بعدی پروژه در صورت اعلام از طرف کارفرما به روزرسانی شده و همچنین وضع مطلوب طراحی خواهد شد.
پس از آن ۲۰ مورد از فرایندهای منتخب وضع موجود ترسیم شده و معماری فرایندها مورد بازنگری قرار خواهد گرفت. در این مرحله برای هر یک از فرایندها شناسنامه فرایند نیز تدوین خواهد شد.
در شناسنامه‌ فرایند به مواردی چون شاخص­ها، ورودی و خروجی فرایند، اهداف، سیستم­ های اطلاعاتی مورد استفاده در فرایند، مشکلات وضعیت موجود فرایند و ایده­ های بهبود پرداخته می‌شود.
در گام بعدی تحلیل فرایندهای منتخب انجام شده (برخی فرایندها که نیازمند بهبود اند) و فرایندهای TO BE ترسیم می‌شوند. برای فرایندهای بهبود یافته شناسنامه فرایند وضع مطلوب تدوین خواهد شد.
همچنین در صورت اعلام نیاز از طرف کارفرما معماری فرایندهای وضع مطلوب در این گام طراحی می‌گردد. گفتنی است طراحی معماری فرایندهای مطلوب جز محدوده این پروژه نبوده و در صورت نیاز به صورت مجزا برآورد هزینه خواهد شد.

بطور کلی فازهای انجام پروژه به شرح زیر می باشد:

  • شناخت و مستندسازی وضعیت موجود فرایندها- طراحی معماری فرایند اولیه
  • مدلسازی وضعیت موجود ۲۰ مورد از فرآیندهای منتخب شرکت نیروفراز جنوب شرق و تدوین شناسنامه فرایند
  • بازنگری، بهبود کیفی و طراحی مدل مطلوب ۲۰ مورد از فرآیندهای منتخب شرکت نیروفراز جنوب شرق – مدلسازی فرایندها در سطح ۴
  • تهیه فرم‌های مورد نیاز ۲۰ فرآیند بهبود یافته شرکت نیروفراز جنوب شرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.