مرجع تخصصی آموزش، مشاوره و استقرار مدیریت فرایند

شماره تماس دفتر: ۰۲۱۸۶۰۵۱۵۹۸

دومین کنفرانس کاربردی مدیریت فرایند های کسب و کار

دومین کنفرانس مدیریت فرایند

برای اولین بار در ۲۹ دی ماه سال ۱۴۰۰، اولین کنفرانس مدیریت فرایند کشور به همت شرکت توسعه راهکار جهان مدیر به عنوان برگزارکنندگان اصلی در یک روز کامل از ساعت ۱۰ الی 19 در سالن همایش های بین الملل  دانشگاه الزهرا (س) سالن نور با شکوه هر چه بیشتر برگزار گردید.
این کنفرانس در سال گذشته با وجود شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین ادامه داشتن کرونا با استقبال حداکثری علاقمند به گونه ای برگزار شد که ظرفیت ثبت نام چند روز قبل از شروع کنفرانس تکمیل گردید. در این کنفرانس بیش از ۳۵۰ نفر از علاقه مندان و متخصصان مدیریت فرایند بود.
ظرفیت این سالن حدودا ۷۰۰ نفر بوده که جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، حضار بصورت یکی در میان در سالن حضور داشتند.
در کنفرانس امسال نیز مانند سال گذشته شاهد حضور مدیرعامل شرکت توسعه راهکار جهان مدیر، جناب مهندس دلیری و میزبان یک سخنران خارجی خواهیم بود. آقای مارلون دوماس به عنوان یکی از شناخته شده ترین چهره مدیریت فرایند دنیا در این کنفرانس به عنوان سخنران میهمان ما خواهند بود که حضور ایشان فرصتی را ایجاد خواهد تا علاوه بر استفاده از تجربیات ارزشمند جهانی ایشان، با به روزترین مباحث مدیریت فرایند دنیا بیشتر آشنا شویم.

تفاوت اولین کنفرانس مدیریت فرایند با دومین کنفرانس مدیریت فرایند

  1. موضوعات کنفرانس امسال بر اساس آخرین تغییرات جهانی و بهترین تجربیات اجرایی کشور طراحی شده است.
  2. یکی از سخنرانان کنفرانس امسال آقای پروفسور مارلون دوماس به عنوان شناخته شده ترین فرد حوزه BPM در دنیا است.
  3. در کنفرانس امسال دو کارگاه جانبی بسیار عالی خواهیم داشت که مباحث آن در دوره های آموزشی متداول بیان نشده است.

موضوعات دومین کنفرانس مدیریت فرایند

  • عوامل موفقیت مدیریت فرایند
  • فرایندکاوی: چالش ها، تله ها و شکست ها
  • بیگ دیتا در عصر فرایندمحوری
  • نقش APQC در بهبود فرایند
  • بهبود فرایند با فرایند کاوی
  • بررسی موردی یک پروژه فرایندکاوی واقعی
  • تجربیات موفق استقرار مدیریت فرایند

کارگاه‌ های جانبی دومین کنفرانس مدیریت فرایند

  • ابزارهای فرایندکاوی و آشنایی با آن
    • یکی از دغدغه های اساسی در فرایندکاوی این است که با چه نرم افزاری فرایندکاوی را انجام دهیم. در این بخش نرم افزارهای موجود، نرم افزارهای در دسترسی، بهترین آنهها بر اساس گزارشات جهانی و شاخص های انتخاب آنها بیان خواهد شد.
  • DMN و CMMN چست و چه اهمیتی دارد؟
    • در مدیریت فرایندهای کسب و کار اغلب با استاندارد BPMN آشنا هستند اما دو استاندارد پرکاربرد و بسیار مهم DMN و CMMN کمتر مورد توجه قرار گرفته است. این دو استاندارد در دوره های آموزشی متداول نیز بیان نمی شوند و این کارگاه از این حیث بسیار مهم و کاربردی خواهد بود.

حامیان و اسپانسرهای دومین کنفرانس مدیریت فرایند

در کنفرانس سال گذشته بیش از 350 متخصص از 150 سازمان و شرکت حضور داشتند. حامیان معنوی کنفرانس بیش از 22 سازمان و شرکت از جمله وزارت ارتباطات، سازمان آموزش مدیریت دولتی، پژوهشکده صنعت نفت، اسپانسرهای کنفرانس، و … بودند و همچنین شش شرکت اسپانسر کنفرانس بودند که  از بین این شش شرکت، چهار شرکت فروشنده نرم افزارهای BPMS ایرانی و یک شرکت در حوزه ارتباطات و زیر ساخت و یک شرکت از صنعت فولاد بودند.
طبق نظرسنجی های صورت گرفته، رضایت شرکت کنندگان از کنفرانس بسیار بالا بود و بسیار علامند بودند کنفرانس مدیریت فرایند در سال 1401 نیز مجدد برگزار شود.
همچنین بر اساس نظرسنجی رضایت از اسپانسرها به دلیل مراجعه متخصصین از سازمان های مختلف در سطح بسیار بالایی قرار داشت از اقدامات دیگر علاوه بر پخش مکرر تیزر اسپانسرها و کاتالوگ شرکت های اسپانسر از طریق پکیج های هدیه کنفرانس در ابتدای ورود تقدیم شرکت کنندگان قرار گرفت.
موضوعات انتخاب شده و سخنران کنفرانس مدیریت فرایند سال 1401 ، در عین حال که  بار تجربی و کاربردی زیادی خواهد داشت به بخش علمی آن نیز توجه ویژه ای شده است.
بطوریکه بسیاری از سخنرانان، مدیران و مشاورین پروژه های بزرگ مدیریت فرایند کشور به شمار می روند و تجربیات خود را از استقرار مدیریت فرایند بیان خواهند نمود.
کنفرانس کاربردی مدیریت فرایند یک شبکه گفتگو برای مدیران، مشاوران و متخصصین مدیریت فرایند را جهت درک مسائل مختلف در زمینه مدیریت کسب و کار فراهم کی نمایند و منجر به تعامل و ارتباط مستقیم این عزیزان با یکدیگر خواهد شد.
همچنین این کنفرانس محلی است که در آن رویه های جهانی و تکنیک های مدرن در حوزه فرایندهای کسب و کار به طور کامل ارائه می شود.
در دومین کنفرانس کاربردی مدیریت فرایند نظریه ها و مباحث جدید ارائه شده در دنیا بیان شوند. این نظریه ها به دنبال ارتقاء و تعالی بخشیدن روش‌های BPM به منظور ارائه یک ایده تجاری جدید هستند و این امر به طور قابل ملاحظه ای به متخصصان حوزه مدیریت و نیز کسب و کارها کمک می‌کند تا مدیریت فرایند گردش کار خود را بهبود دهند.
کنفرانس BPM توسط متخصصین، دانشگاهیان برجسته و کارشناسان خبره ارائه می‌شود. از طرفی دیگر حضور مدیران و متخصصان از سازمان ها و شرکت‌ها و صنایع مختلف به غنای این رویداد می افزایند و بینش آنها تا حد زیادی به دانش مدیریت فرایند کمک می‌کند.
امید است با یاری شما عزیزان بتوانیم گامی کوچک در جهت فرهنگ سازی و همچنین افزایش آگاهی سازمان ها در حوزه مدیریت فرایند در سازمان های ایرانی برداریم و کمک کنیم تا ضمن گام نهادن در این مسیر با شناخت کافی و دید کافی در حوزه مدیریت فرایند وارده شده و از نتایج چشم گیر آن مطلع شوند.
متخصصان مدیران وکارشناسان می‌توانند با شرکت در کنفرانس مدیریت کسب و کار می توانند با روش‌ها‌، تکنیک‌ها و نظریه‌های جدید که در طول کنفرانس‌های BPM مطرح می‌شود، دانش خود را در این حوزه غنا بخشند.
بعد از سال­‌ها فعالیت اجرایی و آموزشی (برگزاری بیش از ۵۰۰ دوره آموزشی در حوزه مدیریت فرایند، ارائه مشاوره به ۷۰ سازمان و انجام بیش از ۲۰ پروژه بزرگ کشوری) می‌خواهیم تجربیات حوزه مدیریت فرایند خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

سومین کنفرانس مدیریت فرایندهای کسب و کار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا