نرم افزار bizagi

 

در این مقاله درباره برخی از قابلیت ‌های جدید افزوده شده به نسخه ۲۰۱۹ نرم افزار Bizagi صحبت می کنیم. البته برای کسب اطلاعات کاملتر می توانید به سایت bizagi.com  مراجعه نمایند.

اکنون سایت ها و شرکت های مختلفی در ایران بیزاجی را ارائه می دهند اولین موضوع که باید در این خصوص مورد توجه قرار داد نسخه آن است. اغلب نسخه هایی که ارائه می شود نسخه ۱۱ نرم افزار bizagi مروبط به سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ است که با توجه به قابلیت های جدید و بسیار متفاوت و همچنین به دلایل امنیتی پیشنهاد می شود ار نسخه های قدیمی تر این نرم افزار توانمند استفاده نشود.

جهت کسب اطلاع از پشتیبانی و چرخه عمر نرم افزار بیزاجی می توانید به آدرس https://www.bizagi.com/en/buy/bizagi-support-life-cycle مراجعه فرمایید.

در جدیدترین نسخه بومی سازی  شده نرم افزار  Bizagi قابلیت­های شگفتی سازی اضافه شده است که آنرا از نسخه­های قبلی کاملاً متمایز می کند. برخی از قابلیت ها عبارتند از:

 

 

  1. امکان ویرایش فرایندهای ساخت شده در موتور سیستم بصورت تحت وب و در محیط کاربری با تعیین سطح دسترسی تحت عنوان Live Process:

حتماً می­دانید که محیط توسعه نرم­افزار Bizagi مبتنی بر ویندوز و محیط کاربری آن تحت وب است. در نسخه جدید بیزاجی این امکان فراهم شده است که از همان محیط کاربری تحت وب و با توجهه به سزح دسترسی، فراین ها را اصلاح و ویرایش کرد.

 

  1. شمسی سازی کلیه بخش های نرم افزار:

  تیم فنی با ما بررسی دقیق سعی نموده است که عملیات شمسی ساز مطابق استانداردهای طراحی در بیزاجی انجام گردد. آنچه که باعث تفاوت این محصول با سایر نمونه های موجود در بازار می گردد عبارتند از:

۱-سازگاری کامل در به روزرسانی ها آتی نرم افزار:این موضوع سبب می گردد که نسخه های به روز نرم افزار در چرخه های کوتاهی در اختیار مشتریان قرار گیرد

۲-تقویم شمسی منطبق با زبان رابط کاربری :در این حالت سیستم به صورت کامل اتوماتیک بر اساس زبان رابط کاربری اقدام به انتخاب تقویم سیستم می نماید.به عنوان مثال در زبان انگلیسی تقویم میلادی می باشد و در زبان فارسی تقویم شمسی

۳-گستردگی استفاده از تقویم شمسی :با استفاده از شمسی ساز فوق این امکان ایجاد گردیه است تا در کلیه بخش های مورد نیاز اعم از فرم ها , نماها , فعالیت ها, نمودارها , گزارش ها و…. بتوان از تقویم شمسی استفاده نمود

۴-ترجمه صحیح،  دقیق و سلیس: در فارسی ساز بیزاجی، واژگان و اصطلاحات به صورت صحیح، دقیق و سلیس ترجمه شده و در جای خود قرار گرفته‌اند. فارسی ساز  ما فضایی کاملا آشنا را برای کاربران فارسی زبان ایجاد کرده است.

 

 

  1. قابلیت چت:

در نسخه ۲۰۱۹ بیزاجی قابلیت چت برای فرایندها اضافه شده است. با کمک چت کاربران می‌توانند اطلاعات و موارد اضافی خارج از فرایند که مرتبط با آن فرایند است را برای یکدیگر اضافه کنند.

در واقع با کمک این گزینه کابران می‌توانند در خصوص فعالیت‌های مرتبط با هر فرایند که در فرم‌ها دیده نشده است با هم صحبت کنند یا مستندات اضافی دیگری مربوط به آن فرایند که در خود فرایند امکان ارسال آن دیده نشده است را ارسال کنند.

  1. در بیزاجی ارائه شده توسط تیم ما شما می‌توانید به صورت گرافیکی و با کمک تایم لاین (time line) روند انجام کار را مشاهده کنید. در تایم لاین شما علاوه بر مشاهده روند کار انجام شده، تاریخچه آن و مستندات و اطاعات تبادل شده را می‌توانید مشاهده کنید.
  • قابلیت احراز هویت چندگانه در این نسخه موجود است که به سه روش زیر انجام می‌شود:
  • Forms authentication :بدین صورت که برای مثال اطلاعات پرسنلی در نرم افزار دیگری مانند نرم افزار اداری است شما با کمک این قابلیت بیزاجی می‌توانید اطلاعات را دریافت و بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و پسورد مجدد وارد کارتابل شوید.
  • Sign in the MCW with Okta :
  • از طریق اکتیودایرکتوری توسط مایکروسافت آژو

 

  1. یکی دیگر از قابلیت‌های این نسخه قابلیت تعریف ربات با RPA تسک است:

با کمک ربات کارهای سیستمی شما بدون نیاز به کاربر انجام خواهد شد و کارمندان می‌توانید زمان ذخیره شده در راستای فعالیت‌های دیگر برای کمک به رشد و توسعه کسب وکار و افزایش بهره‌وی سازمان بکار گیرند.

لازم به توضیح است که شما می‎توانید کنترل ربات از طریق برنامه های بیرونی برای اجرای وظایف نیز انجام دهید!

 

  1. شما در بیزاجی جدید می‌توانید فرمهای آفلاین ایجاد کنید:

کاربران می‌توانند نرم افزار را در هر جا باز کرده و کارهای خود انجام دهند. هر زمان که به اینترنت متصل شدند فعالیتها منتقل خواهد شد و اطلاعات تبادل می‌گردد. بنابراین بدون نیاز به اینترنت نیز تمام کارهای قابل انجام خواهد بود. تعریف فرم بر اساس ساختار device بنابراین می توانید فرمها را بر اساس مثلا اندروید, ios و …

 

  1. در طی ساخت فرایند معمولا اطلاعات اضافی و متغیرهای اضافی ایجاد می‌گردد که پیدا کردن و پاک کردن آن همیشه دغدغه بوده است. بیزاجی جذید قابلیت CLAEN UP اطلاعات اضافی‌ای دارد را که در طی ساخت فرایند ایجاد شده است. بنابراین با کمک این قابلیت می‌توانید بی دردسر اطلاعات و متغییرهای اضافی را که ایجاد کرده‌اید، اما در فرایند استفاده نشده است را پاک کنید.
  2. خطایابی در EXPERSIONها و شناسایی خطاهای کد به صورت آنلاین قابلیت دیگر است که به این نسخه اضافه شده است. با کمک این قابلیت بیزاجی به تنهایی و به صورت خط خط همه کدهای EXPERSIONها را ردیابی می کند و خطاها را شناسایی می‌کند.

 

 

  1. قابلیت snapshot، ویژگی بسیار خوب دیگری است که به این نسخه اضافه شده است. بدین صورت شما می‌توانید قبل از تغییرات snapshot گرفته و بعد از تعییرات در صورتیکه تغییرات اعمال شده مناسب نباشد به سادگی و بدون نیاز به انجام کارهای پیچیده بازگردانی را انجام دهید.
  2. با کمک Query form شما می‌توانید اطلاعات و در واقع کدهای تهیه را با دیگر کاربران به اشتراک بگذاربد تا برای همه قابل استفاده باشد و نیاز به دوباره کاری نباشد.

و ….

https://www.bizagi.com/en/products/bpm-suite/release-notes-studio

https://www.bizagi.com/en/latest-updates-studio

[elfsight_popup id=”3″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.