مرجع تخصصی آموزش، مشاوره و استقرار مدیریت فرایند

برگزاری وبینار در مرکز رشد دانشگاه ارومیه

مراکز رشد، نوآوری و کارآفرینی دانشگاه ارومیه

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT ،
  • مرکز رشد جامع،
  • مرکز رشد نوآوری
  • خانه خلاق رویش
  • دفتر کارآفرینی

 

مرکز رشد فناوری اطلاعات ارتباطات  در اواخر تابستان 1400 فعالیت خود را شروع کرده و فضای استقرار برای بیش از 50 استارت‌آپ را فراهم آورده است.

با تشکیل مرکز رشد جامع مشترک بین دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری،  حدود 180 واحد فناور در مراحل چهارگانه نوآوری، پیش رشد، رشد و پسارشد در مراکز رشد و نوآوری دانشگاه مستقر شده و از حمایت های هدفمند جامع دانشگاه ارومیه بهره می‌گیرند.

مرکز رشد و نوآوری و خانه خلاق رویش و دفتر کارآفرینی بعنوان بزرگترین، توسعه یافته ترین و جامع‌ترین مجموعه حمایتی از واحدهای فناور و نوآور نوپا در استان بوده و فازهای توسعه ناحیه نوآوری، از جمله احداث ساختمان برج فناوری برای استقرار شرکتهای دانش بنیان دانشگاهی و برج تحصیلات تکمیلی، در برنامه کاری دانشگاه در سال‌های آتی قرار می‌باشد.

در حال حاضر بیش از 27 واحد فناور متشکل از 9 شرکت پسا رشد و دو شرکت دانش بنیان با ایجاد اشتغال بیش از 100 نفر در این مرکز مشغول فعالیت هستند.

 

به منظور آشنایی مدیران و کارشناسان واحدهای فعال و شرکت‌های فناور، نوپا، نوآور و دانش بنیان، با “مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPM” و با حضور رئیس و مدیران محترم مرکز، شرکت توسعه راهکار جهان مدیر، در تاریخ 13 خرداد 1403 اقدام به برگزاری وبینار آشنایی با موضوعات شامل: تعریف و نحوه تشخیص فرآیند، تعریف مدیریت فرآیندهای کسب و کار، معرفی چرخه BPM و اتوماسیون فرآیندها نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

پیمایش به بالا