سیستم سازی, مقالات

چرا سیستم سازی هوشمند جهان مدیر؟

چرا سیستم سازی هوشمند جهان مدیر

چرا سیستم سازی هوشمند جهان مدیر را انتخاب می کنیم؟

در این محتوا میخواهیم درباره چرا سیستم سازی هوشمند جهان مدیر صحبت کنیم. با ما همراه باشید. امروزه در فضای کسب و کار ها، واژه سیستم سازی یا هوشمندی یا مدیریت فرآیند و از این جنس مطلب بسیار به چشم می خورد و البته شرکت ها و مشاوران متعددی بنا به الگو های موجود نسبت به ارائه اینگونه خدمات اقدام می کنند.
مهمترین دغدغه و سوال صاحبان کسب و کار و مشتریان در مواجهه با موضوعاتی از این دست این است که تفاوت متدلوژی سیستم سازی هوشمند جهان مدیر با روش های دیگر یا مزیت های اجرا توسط این تیم با تیم های دیگر در چیست.
گو اینکه پیاده سازی نافرجام که بخش عمده آن ناشی از اجرای بدون پشتوانه علمی و تجربی برخی از مشاوران می باشد، باعث ایجاد ذهنیتی در مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار شده است که سیستم سازی اگر خود مشکلی به مشکلات سازمان اضافه نکند، در بهترین حالت منجر به تولید مستنداتی می گردد که در کارتابل ها خاک می خورند.

مزیت سیستم سازی هوشمند کسب و کار جهان مدیر چیست؟

پیشنهاد می شود مقاله سیستم سازی هوشمند کسب و کار چیست مطالعه گردد. مزیت هایی که باعث شده سیستم سازی جهان مدیر سربلند از پروژه های اجرایی خارج گردد و سوابق اجرای موفقی از خود به جای بگذارد به چهار بخش تقسیم می گردد:

متدلوژی سیستم سازی هوشمند

متدولوژی به روز رسانی شده سیستم سازی کسب و کار با نگاه جامع و کامل از اهداف استراتژیک و اساسی سازمان تا برنامه های اجرایی و مدیریت فرایند های کسب و کار و چارچوب های مدیریت وظایف کارکنان را در بر می گیرد.
این متدلوژی بر مبنای الگو برداری از بهترین تجربه های جهانی استخراج و با تجربه چندین سال پیاده سازی در کشور ایران آمیخته شده است و تبدیل به یک مدل بومی سازی کامل شده است.

تمایز در اجرای سیستم سازی هوشمند کسب و کار

تجربه سالیان برای تیم سیستم سازی هوشمند کسب و کار کمبودی را در این حوزه مشخص نمود که پاشنه آشیل و فاکتور اساسی اجرای موفق پروژه ها و دستیابی به نتایج دلخواه در سازمان ها بود.
بله آن چیزی نیست جز اجرا. اگر بهترین سیستم ها طراحی شوند و فقط در مرحله طراحی باقی بمانند هیچ ارزشی نخواهند داشت.
بررسی های نتایج جالبی داشت: اغلب سازمان های کوچک و متوسط بخاطر بلوغ آغازین فرآیندی مالکی برای اجرای سیستم سازی نداشتند و در بهترین حالت افراد مرتبط هیچ گونه شناختی از این مساله نداشتند.

بر اساس موارد یاد شده ما برای سیستم سازی هوشمند کسب و کار روش اجرایی پیشنهاد می دهیم که با توجه به هزینه های زمانی و اجرایی بیشتر برای تیم ما، اما به منظور رضایت حداکثری مشتری و پیاده سازی عملی در راستاس رفع مشکلات ایشان بسیار کاربردی می باشد و با استقبال خوبی مواجه شده است:
• روش اجرای ترکیبی ( برونسپاری و منتورینگ)
• روش اجرای تیم سیستم سازی هوشمند کسب و کار بدین شکل می باشد که در کنار اجرای متدلوژی یک یا دو نفر از نیروهای واجد صلاحیت معرفی شده از سوی مشتری در تمامی مراحل اجرای کار دخیل هستند و به صورت استاد-شاگردی آموزش های لازم را دریافت می کنند.
این افراد به عنوان هماهنگ کننده در پروژه در کنار ما حضور دارند و در پایان پروژه تبدیل به کارشناس در حوزه سیستم سازی کسب و کار خواهند شد که توانایی رفع نیاز های عمومی سازمان را بدون حضور مشاور دارا خواهند بود.

چابکی در پیاده سازی سیستم سازی هوشمند کسب و کار

تیم سیستم سازی هوشمند کسب و کار جهان مدیر، بواسطه برخورداری از تجارب بسیار و دسترسی به بهترین مشاوران و اساتید داخلی و بین المللی، همواره از بهترین منابع برای اجرای چابک این گونه پروژه ها برخوردار می باشد.
از طرفی در خود متدلوژی در حوزه های مدیریت استراتژیک، مدیرت فرایندف مدیریت عملکرد و سیستم سازی فردی روش های چابک را دخیل و تنها به دنبال سریع ترین روش پیاده سازی در بهترین کیفیت در برآورده کردن نیاز های مشتری خواهیم بود.
در تمامی مراحل یاد شده به اسان ترین و سریع ترین روش ممکن ( دور از برخی روش های سخت و غیر قابل مفهوم امروزی که اغلب مدیران ارشد نمی توانند با آن ها ارتباط برقرار کنند) مراحل را پشت سر هم طی خواهیم کرد.

تیم سیستم سازی هوشمند کسب و کار

یکی از فاکتور های اصلی موفقیت این پروژه ها، اجرا و پشتیبانی توسط تیم هایی است که علاوه بر تسلط به دانش روز، تجربه بسیاری در اجرای پروژه ها از نزدیک داشته باشند.
تیم سیستم سازی هوشمند کسب و کار جهان مدیر با سابقه طولانی در این حوزه و حضور در صنایع مختلف از جمله غذایی، حمل و نقل، تجارت الکترونیکی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تجهیزات پزشکی، ساخت و تولید، صنایع فلزی و معدنی، بازرگانی، بیمه و بانک و سایر حوزه ها نسبت به دغدغه ها و فرایند های اصلی در صنایع مختلف اشراف کامل دارد که این شناخت در راستای فهم نیاز های مشتری تاثیر بسزایی دارد. این فهم متقابل متعاقبا بر روی سرعت و کیفیت بالای اجرای پروژه ها تاثیر بسیاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *