مشاوره مدیریت فرایند های کسب و کار

استفاده از مشاوره مدیریت فرایند شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به اختصاص زمانی دراز برای ارزیابی سازمان خود و گفتگو با هر کارمندی که با آن درگیر است، بتوانید تمام مزایای مربوط به مدیریت فرآیندهای خود را بدست آورید.

بنابراین، اگر می‌خواهید فرایندهای خود را سازماندهی کرده و بهره وری را به کسب و کار خود بازگردانید، اما دانش و مهارت کافی برای انجام این کار ندارید، بهتر است از مشاوره مدیریت فرآیندهای کسب و کار استفاده نمایید!

با بهره گیری از یک تیم مشاوره مدیریت فرآیندهای کسب و کار می توانید به ارتقاء سطح مستندسازی و تبدیل جریان های کاری خود به سیستم ها و فرآیندهای قابل تکرار کمک نمایید. همچنین در جریان مشاوره ممکن است به شما توصیه شود که چگونه فرآیندهای خود را بهبود بخشید و یا اینکه به شما کمک شود تا نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) خود را به راحتی اجرا نمایید و مواردی دیگر.

 

در این خدمت مشاور ما کنار تیم تحلیل و طراحی فرایند و تیم ساخت و پیاده‌سازی فرایند شما قرار می‌گیرد. در این پروژه شما نیاز دارید حداقل دو نفر را به عنوان نماینده یکی برای مدلسازی فرایند و مستندسازی و دیگری برای مکانیزاسیون فرایند در مجموعه خود در نظر بگیرد.

مشاوره مدیریت فرایند

جلسات مشاوره به طور منظم و هفتگی برگزار خواهد شد. در طی این جلسات آموزش‌های لازم به گونه‌ای ارائه می‌شود که کارمندان شما قادر به انجام امور مربوط به استقرار BPMشوند. مشاور هر جلسه فعالیتهای صورت گرفته قبلی را چک می‌کند و برنامه هفته بعدی را اعلام می‌کند.

در برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها مدیر ارشد تمایل دارد دانش و مهارت انجام کار را در مجموعه تحت مدیریت خود ایجاد کند

تا پس از مدتی بدون نیاز به حضور مشاور و یا تیم اجرایی مشاور به فعالیت‌های لازم ادامه داده و همان نتایج خوب را دوباره تکرار کند.

در این حالت تیم جهان مدیر ضمن انجام کار به نماینده شما چگونگی انجام کارها را آموزش خواهد داد تا ضمن عملیایت نمودن این تکنیک‌ها،

مهارت کارشناسان شما مانند مهارت همکاران ما در تیم جهان مدیر می‌تواند افزایش یابد.

مهارت همکاران ما در تیم جهان مدیر بر اساس چندین سال فعالیت در کسب وکارهای مختلف بدست آمده است.

در  پایان دوره مشاوره مدیریت فرایند شما علاوه بر اینکه نیروهای بسیار توانمندی برای بهبود و مدیریت فرایندهای کسب وکار دارید تمام مستندات فرایند شما مانند معماری فرایند، مدلهای فرایند بر اساس استاندارد BPMN 2.0، شناسنامه فرایند، اسناد تحلیل و طراحی را در مستندی یکپارچه تحت عنوان کتابچه مدیریت فرایندهای سازمان‌تان در اختیار خواهید داشت و همچنین فرایندهای بسیاری را مکانیزه نموده و قارد به پشتیبانی و توسعه و بروزرسانی آن‌ها بدون وابستگی به شرکت‌های بیرونی خواهید بود.

برای دریافت راهنمایی در این زمینه علاوه بر استفاده از صفحه  تماس می‌توانید فرم زیر راتکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس گیرند:

[contact-form-7 id=”17964″ title=”پیش ثبت نام”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.