نرم افزار Bizagi Modeler

ابزارهای زیادی برای مدلسازی فرایندها وجود دارند که زبان BPMN را هم پشتیبانی کنند (مانند Visual paradigm). یکی از بهترین و معروف‌ترین آن‌ها نرم افزار Bizagi Modeler است که اگر در صنعت مدیریت فرایند فعالیت داشته باشید حتما نام آن را پیش از این شنیده‌اید.

به درخواست شما عزیزان لینک دانلود رایگان نرم افزار Bizagi Modeler را در این مطلب برای شما قرار داده‌ایم. پیش از دانلود این نرم افزار بد نیست اشاره‌ای داشته باشیم به برخی از امکانات و مزایای این نرم افزار.

این نرم افزار بیش از ۳میلیون کاربر در سراسر جهان داشته و کاربران می‌توانند با امکاناتی که در این نرم افزار قرار گرفته، پیچیده‌ترین فرایندهای کسب و کار خود را نقشه برداری، مستندسازی و مدلسازی نمایند. این نرم افزار مدلسازی تمامی نوتیشن‌های BPMN2 را پشتیبانی می‌کند و ابزار شبیه سازی فرایند نیز دارد.

در واقع شما با نرم افزار Bizagi Modeler فرایند را آماده پیاده سازی در نرم افزار Bizagi Studio می‌کنید.

راستی، خبر خوب اینکه برای شما ۱۹ فرایند نمونه و آماده را با خروجی .bpm تدارک دیده‌ایم که با دانلود آن‌ها می‌توانید در نرم افزار Bizagi Modeler ایمپورت (Import) کرده و آن فرایند را به سلیقه خود تغییر دهید. این خبر وقتی خوب‌تر که می‌شود که به شما بگوییم تمامی این فرایندها قابلیت پیاده سازی در BPMS بیزاجی را نیز دارند و با دیدگاه پیاده سازی، مدلسازی شده‌اند.

در صورتی که می‌خواهید این فرایندها با توجه به نیاز دقیق سازمانتان شخصی سازی شود، می‌توانید از خدمات مدلسازی شرکت توسعه راهکار جهان مدیر استفاده نمایید.

لینک دانلود رایگان نرم افزار Bizagi Modeler:

دانلود رایگان بیزاجی مدلر با لینک مستقیم

توجه: برای ایمپورت ۵فرایند نمونه در نرم افزار بیزاجی مدلر کافیست به سربرگ Export / Import رفته و در کادر مربوط به import گزینه Bizagi را انتخاب نمایید.

 

لیست فرایندهای آماده که با زبان BPMN مدلسازی شده‌اند و قابلیت پیاده سازی دارند:

  • فرآیند Access Management

توضیح فرایند: بر اطلاعاتی که کاربران می‌توانند براساس نقش و مسئولیت خود به آنها دسترسی داشته باشند ، کنترل کامل داشته و هنگام اعطای مجوزهای دسترسی ۱۰۰٪ اطمینان داشته باشید. این الگو به شما امکان می دهد برای فعال کردن یا غیرفعال کردن مجوزها ، از برنامه ها گرفته تا ماژول ها، پوشه ها یا سرویس ها، درخواست ایجاد کنید. براساس بهترین روشهای ITIL ، می توانید به سرعت مجوزهای مربوط به هر کاربر را مشاهده و به روز کنید و تأییدیه های مربوط به هر درخواست را مدیریت کنید.

  • فرایند Accounts Payable

توضیح فرایند: با رشد کسب و کار، تعداد قبض ها نیز افزایش می‌یابد. فرآیند حساب‌های قابل پرداخت Bizagi کنترل لازم را به شما برمی‌گرداند. این فرآیند کلیه وظایف مورد نیاز برای پردازش فاکتورها را به طور موثر و صحیح، از دریافت تا تأیید اعتبار و تأییدات چند سطحی را پوشش می‌دهد.

  • فرایند Change Management

توضیح فرایند: برای دستیابی به بهبود مستمر، همه کسب‌وکارها به یک سیستم قوی نیاز دارند تا تغییرات فناوری خود را به روشی رسمی و کنترل شده معرفی کنند. فرآیند مدیریت تغییر Bizagi با ارزیابی صحیح نتایج احتمالی، برنامه ریزی و کنترل اجرای تغییرات، تأثیر و ایجاد اختلال در هرگونه تغییر فنی پیشنهادی را به حداقل می‌رساند. بر اساس شیوه‌های ITIL V3، این برنامه از مراحل ارزیابی ریسک تا برنامه ریزی، هر مرحله را مدیریت می‌کند و همچنین اطمینان حاصل می‌کند که تغییرات به طور موثر اعلام، اجرا و مستند می‌شود. با برنامه مدیریت تغییر Bizagi تغییرات فنی سازمان خود را چابک کنید.

  • فرایند Claims and Complaints

توضیح فرایند: دادخواست‌ها، ادعاها، شکایات، پیشنهادات: همه به صورت روزانه از طریق شرکت شما منتقل می‌شوند و نیاز به پاسخی سریع و موثر دارند. برنامه فرآیند Bizagi با تعریف یک جریان کامل و واضح از اطلاعات، مسائل پیچیده و اغلب ناامیدکننده مربوط به برخورد با تعاملات داخلی و خارجی را از بین می برد.

مسئولیت ها را به راحتی تعیین کنید و از پیگیری آنها اطمینان حاصل کنید. اطمینان داشته باشید که در حال تصمیم گیری صحیح هستید و به راحتی هر عملی را شناسایی می‌کنید. زمانی‌که با همه تعاملات به طور کارآمد کنار می‌آیید و شهرت خوبی در شرکت ایجاد می‌کنید، از احساس کنترل لذت ببرید.

  • فرایند Contract Management

توضیح فرایند: مدیریت قرارداد Bizagi یک رویکرد نوین در مورد چگونگی ساده‌سازی فرآیند پیچیدۀ مدیریت قرارداد است. نتیجه، یک فرایند ساده، در عین حال قدرتمند و بدون ساختار با هدف کنترل هر مرحله از یک قرارداد، تمام ارزیابی‌های آن، طرف‌های درگیر، وضعیت، نسخه‌ها و نتایج جلسه است.

با پیاده سازی این فرایند در بیزاجی از عدم اطمینان مسیرهای بی پایان و نامعلوم فرآیند خلاص شوید، در حالی که می‌توانید همان فرایند را خیلی ساده‌تر و متفاوت مدیریت کنید.

  • فرایند Emergency Room

توضیح فرایند: اتاق اورژانس جایی است که یک بیمار با شرایط خاص وارد می‌شود و افراد درگیر در این پرونده برای بهبود حال بیمار تلاش می‌کنند. فرایند اتاق اورژانس مثالی خوب برای مفهوم Experience Design است و از بهترین الگوها برای نشان دادن فرایندهای بدون ساختار است. این مورد با رسیدن بیمار به ER شروع می شود و هنگامی که درمانی برای بهبودی بیمار در حال انجام است پایان می‌یابد.

  • فرایند Help Desk

توضیح فرایند: فرایند Help Desk یا میز خدمت فرایندی است که به منظور ارائه خدمات موثرتر به مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. Help Desk برای شکایات یا درخواست های ذینفعان راه حل پیدا می‌کند. زمانی که ذینفعان درخواست یا مشکلی دارند، از طریق Help Desk با سازمان ارتباط برقرار می‌کنند. سپس یکی از کارشناسان پشتیبانی سازمان، با رسیدگی به درخواست ذینفع، رضایت او را جلب می‌کند. این فرایند شامل همه وظایف اصلی است که باید برای حل موارد مربوط به فناوری شرکت شما انجام شود. از ایجاد پرونده تا حل و فصل، هر پرونده را می توان به طور کامل در پایگاه دانش برای ارجاع سریع و آسان در آینده مستند کرد. نتیجه؟ کنترل آسان بر تمام فعالیت‌ها و برنامه ریزی مستقیم.

  • فرایند Library Management

توضیح فرایند: فرایند مدیریت کتابخانه یک نسخه ساده از فرایندهای اصلی کتابخانه است که بدون آنکه مدل فرایندی بزرگی داشته باشد با امکانات خاص Bizagi گردش کار مشخص شده است. این فرایند کاربران را قادر می‌سازد تا کتاب‌ها بر اساس ویژگی های آن سرچ کنند، رزرو کنند و برگردانند و همچنین کتاب های قبلاً قرض گرفته شده را نیز مشاهده کنند. این سیستم مهلت‌ها و در دسترس بودن کتاب را کنترل می‌کند. علاوه بر این، این فرایند مشخص می‌کند که چه کسانی کتاب‌های قرض گرفته شده را پس نداده‌اند و امکان دریافت کتاب‌های جدید را ندارند. جستجوها برای کتابداران نیز در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.