معرفی شرکت فولاد سبزوار:

“این شرکت به منظور مدیریت و توسعه کارخانه های آهن اسفنجی، فولادسازی و ماشین ریخته گری با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در فاز اول در خرداد ماه ۱۳۹۴تاسیس و در اردیبهشت ۱۳۹۷ با حضور ریاست محترم جمهوری راه اندازی و افتتاح گردید.
هدف از سرمایه گذاری در این مجموعه ، هدایت بخشی از نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید ، تکمیل و ایجاد توازن در زنجیره فولاد، توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و نیزتولید و ایجاد اشتغال پایدار و در نهایت تقویت اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بوده است. شرکت پارس فولاد سبزوار در منطقه جوین در شمال سبزوار واقع شده است.”

“واحد بریکت سازی سرد شرکت پارس فولاد سبزوار، اولین واحد در بین ۸ طرح ملی فولاد می باشد که در اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط دکتر معتمدیان استاندار محترم استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید. ظرفیت اسمی کارخانه ۱۲ تن بریکت بر ساعت می باشد و با توجه به نرمه تولید شده در فرایند احیا مستقیم ظرفیت آن تا ۸۰ هزار تن بر سال می تواند باشد.”

این شرکت قصد دارد اتوماسیون کسب و کار را راه اندازی کنید. در این راستا تصمیم به یکپارچگی سازمانی گرفته است. اولین گام در یکپارچه سازی شناسایی فرایندها و سطوح آن و همچنین ارتباطات بین فرایندی است.
طی قراردادی مجزا این شرکت در حال تهیه نقشه راه پروژه شامل شناسایی گروه فرآیندهای مرتبط با استقرار سیستم جامع برنامه ریزی منابع سازمانی است که در آن اقدام به برگزاری جلسات تحلیل سطح صفر کلیه فرآیند های سازمان و کلیه ارتباطات زیر سیستمها و تهیه نقشه راه و مستندات نیازمندی های فرآیند های شناسایی شده برای استقرار سیستم یکپارچه در شرکت پارس فولاد سبزوار خواهد شد.

در این راستا و در اقدامی هوشمندانه و با ایجاد تضاد منافع بین ذینفعان بیرونی تصمیم به اجرای پروژه فوق توسط یک شرکت و بکاری گیری ناظر و مشاور توسط شرکت دیگری نموده است.
به همین دلیل مشاوره و نظارت بر اقدامات فوق به عهده تیم جهان مدیر به عنوان تخصصی ترین و به روز  ترین شرکت فعال در حوزه استقرار مدیریت فرایند قرار داده است. در طی این قرارداد تعهدات و مسئولیت های زیر به عهده تیم جهان مدیر است:

  • در جلسات مورد نیاز به تشخیص مدیر پروژه ، حضور یابند.
  • شاخص های بررسی و تایید مستندات ارائه شده توسط پیمانکار را تدوین نمایند.
  • زمانبندی و مستندات مورد نیاز برای گام بعدی را در جلسات مشخص کنند.
  • درخصوص ارتباطات گروه فرآیند ها / کلان فرآیند ها / زیر سیستم ها ، در جلسات بررسی و نتیجه گیری شود.
  • در صورتی که جلسات به مسیر اشتباه می رود به مسیر درست هدایت شود.
  • اشکالات جلسات را شناسایی و راهکار برای بهبود پیشبرد جلسات را به مدیر پروژه مشاوره دهند.
  • در خصوص گزارشات و مستندات تحویلی پیمانکار بررسی و اظهار نظر انجام دهند.
  • اولویت بندی جهت اجرای گروه فرآیند ها / کلان فرآیندها / زیر سیستم ها را ارائه دهند.

با توجه مهارت و تخصص بالای تیم ما در طراحی معماری فرایند امیدواریم این پروژه را نیز همچون گذشته با کیفیتی عالی به پایان برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.