bizagi 2

رایگان در بیزاجی دوره بگذرانید!

با یادگیری بیزاجیمزیت رقابتی ایجاد کنید، جلو بروید و گواهینامه Bizagi را دریافت کنید.

شما می‌توانید به سادگی با ثبت نام در سایت Bizagi.com  دوره‌های مربوط به BPMS بیزاجی را به راحتی و رایگان بگذرانید.

شرکت بیزاجی دوره‌های یادگیری چندگانه‌ای برای شما در نظر گرفته است و انتخاب با شماست که در کدام دوره شرکت کنید. در این ‌آموزش‌ها پاسخ سوالات مورد نیاز خود را سریع و به راحتی دریافت کنید.

Bizagi تعدادی از دوره‎های مکمل را برای رفع نیازهای شما ارائه می دهد. شما می‌توانید هر یک از این دوره‌ها را انتخاب و یا چند دوره را ترکیب کنید.

 

چرا بهتر است در بیزاجی دوره بگذرانیم؟

  • اعتبار خود را به عنوان متخصص با گذراندن دوره در Bizagi افزایش دهید.
  • با اخذ گواهی‌نامه رایگان و معتبر از بیزاجی، در میان متخصصان این حوزه به رسمیت شناخته خواهید شد.
  • گواهی‌نامه پایان این دوره اثباتی بر شایستگی مکانیزاسیون فرایندها توسط شما در بیزاجی خواهد بود.
  • بین مشتری و کارفرمایان اعتبار ایجاد کنید.
  • خود و شغل خود را متمایز کنید.

 

دوره‌هایی که می‌توانید آنلاین و رایگان در Bizagi بگذرانید به شرح زیر هستند:

  1. دوره مدلسازی فرایند

مهارت‌های مدل‌سازی فرایند خود را با استاندارد BPMN 2.0 بهبود بخشیده و روند یادگیری BPMN خود را با Modeler Bizagi ارتقا دهید. یادگیری مفاهیم کلیدی، تکنیک‌های محبوب و بهترین شیوه‌های استفاده از BPMN به شما آموزش داده می‌شود.

در این دوره:

یادگیری BPMN را با استفاده از Bizagi Modeler، یک ابزار مدلسازی فرآیند (نرم‌افزاری رایگان و کاربردی) آسان و آسان‌تر کنید. این ابزار طراحی فرایند، ترسیم آن، مستندسازی و انتشار فرایندها را با استفاده از استانداردهای BPMN تسهیل می‌کند.

 

  1. دوره الزامات مکانیزاسیون فرایند

سفر مکانیزاسیون فرایند خود را شروع کرده و بینش لازم برای تبدیل نقشه‌های فرآیند خود به برنامه‌های در حال اجرا با Bizagi Studio را بدست آورید. وآومراحل اساسی برای ساخت مدل‌های داده، رابط‌های کاربری و قوانین کسب وکار و تخصیص مجریان را دنبال کنید.

در این دوره:

مفاهیم اساسی Bizagi را یاد بگیرید تا الگوهای فرآیند خود را به برنامه‌های در حال اجرا با استفاده از Bizagi BPM Suite تبدیل کنید. نحوه مکانیزاسیون یک فرایند اساسی در یک سازمان را با چند مرحله ساده درک کنید. درک چگونگی ساختن یک مدل فرآیند، مدل داده، رابط کاربری، قوانین کسب وکار برای کنترل فرایندها و تعیین نقش‌های لازم برای تعریف مجریان فعالیت‌های فرآیند را طی این دوره خواهید آموخت.

 

  1. دوره سطح ۱ مکانیزاسیون فرایندها

دانش خود را در مورد مفاهیم پس زمینه مکانیزاسیون فرآیند توسعه دهید و درک عمیق‌تری از نحوه ساخت یک برنامه کامل فرآیند end-to-end با استودیوی Bizagi کسب کنید. با جزئیات بیشتری قابلیت‌ها و ویژگی‌های Bizagi BPM را برای مکانیزاسیون فرایند کشف کنید.

در این دوره:

هدف اصلی این دوره توضیح نحوه ساختن یک برنامه با استفاده ازBPM Bizagi Suite، شرح از مراحل مکانیزاسیون و بررسی مفاهیم مرتبط به منظور درک نحوه مکانیزاسیون فرایندها است.

یک برنامه از ابتدا تا انتها توسعه داده خواهد شد و در طی آن علاوه بر آشنایی با قابلیت‌های Bizagi، با مفهوم مکانیزاسیون آشنا شده و یک برنامه را از ابتدا تا انتها خواهید ساخت.

 

  1. دوره سطح ۲ مکانیزاسیون فرایندها

یاد بگیرید چه طور برنامه‌های کابردی قدرتمند مبتنی بر فرایند را می‌توانید در میان قوانین پیچیده کسب و کار ایجاد کنید. پتانسیل کامل نرم افزار Bizagi BPM برای ایجاد مکانیزاسیون در فرایندهای استثنایی و ایجاد منافع در سناریوهای پیچیده کسب و کار را می‌آموزید.

در این دوره:

مفاهیم Bizagi را برای خودکارسازی فرایندها در سازمان تقویت کنید. درک نحوه ساختن برنامه‌های قوی‌تر برای برآورده کردن نیازهای پیچیده‌تر کسب و کار را در این دوره درک خواهید کرد.

هدف اصلی این دوره ساخت برنامه‌های کاربردی پیچیده‌تر، تقویت مفاهیم، ویژگی‌ها و توانمندی‌ها برای مکانیزاسیون فرایندهایی است که الزامات و قوانین پیچیده‌تر را برآورده می‌کنند و راه‌حل‌های تجاری قوی‌تری ارائه می دهند.

برای درک کامل این مراحل، ویژگی‌ها و توانمندی‌های مختلف و مزایای مکانیزاسیون با استفاده از Bizagi BPM Suite، یک برنامه از ابتدا تا انتها تهیه خواهد شد.

 

  1. دوره یکپارچگی و توسعه

اجزای Bizagi را درک کنید و از تمام امکانات یکپارچگی آن پرده‌برداری کنید. بیاموزید که چگونه Bizagi BPMS را با برنامه‌ها، پایگاه داده یا سیستم‌های قدیمی‌تان، از طریق وب سرویس یا از طریق لایه SOA، به برنامه‌ها وصل کنید.

در این دوره:

اجزای Bizagi را با تأکید بر امکانات یکپارچگی آن، که به برنامه این امکان می‌دهد تا کاملاً درک کنید چه طور یکپارچگی را در درون سازمان از طریق یکپارچگی پایگاه داده‌ها و برنامه‌های کاربردی، با کمک لایه SOA یا روش‌های دیگر ارتباط انجام دهید. همچنین مفاهیم و موارد اساسی درباره deployment را در طی این دوره خواهید آموخت.

 

  1. دوره مدیریت Admin و محیط عملیات

از دانش خود در مورد مکانیزاسیون Bizagi بهره ببرید و عملکرد اجرای Bizagi را ارتقا دهید. بیاموزید که چگونه خطاها را تشخیص دهید، برنامه‌های خود را ردیابی کنید و بهبود دهید.

در این دوره:

مفاهیم عملکرد، پشتیبانی و نگهداری از اجرای Bizagi را بیاموزید. همچنین تشخیص خطا با استفاده از گزینه‌های ردیابی و برطرف نمودن آن را خواهید آموخت.

 

کدام گواهینامه Bizagi برای من مناسب است؟

دو نوع گواهینامه متناسب با مهارت های شما گواهینامه صادر می‌شود. امتحانات عملی Bizagi  راهی عالی برای ادغام دانش و تخصص شما در زمینه اجرای Bizagi BPMS است.

اعتبار BPM خود را ثابت کنید، ارزش بازار خود را افزایش داده و قدم بعدی را به سمت حرفه‌ای که در آن آرزو کرده‌اید! بردارید.

  1. Certified Bizagi Professional

دانش خود را درباره نحوه مکانیزاسیون برنامه Bizagi ارزیابی کنید.

  1. Certified Bizagi Developer

دانش خود را در مورد یکپارچگی و عملکردهای فنی Bizagi ارزیابی کنید.

 

روند صدور گواهینامه دوره‌های Bizagi چیست؟

هر گواهینامه شامل ۲ امتحان انفرادی است: یک آزمون آنلاین و یک تمرین عملی.

امتحان آنلاین شامل سوالات چند گزینه ای است، ۲ ساعت طول می‌کشد و حداقل نمره قبولی ۷۰ درصد است.

در صورت قبولی در امتحان آنلاین، به شما یک تمرین عملی اختصاص می‌یابد که در آن باید مهارت خود را با استفاده از Bizagi نشان دهید. ۵ روز کاری فرصت ارسال دارید تا توسط متخصصان شرکت بیزاجی مهارت شما ارزیابی شود.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر دریافت آموزش نصب بیز ای جی:

نرم افزار bizagi

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.